Hem>Support> Vanliga frågor
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor>Webbutikshjälp>Returnera en beställning>Retur för byte> Kan jag byta en produkt som köpts online?

Kan jag byta en produkt som köpts online?

Vill du byta en KitchenAid-produkt? Det kan du göra om du har fått en defekt eller fel produkt. Se mer information här …

Du kan bara byta en KitchenAid-produkt om du har fått en defekt eller fel produkt. I sådana fall byter vi gärna ut den, eller ger dig återbetalning – du bestämmer.

Om du bara har ändrat dig eller vill ha en annan produkt får du gärna returnera din produkt för att få återbetalning och sedan köpa den produkt du vill ha.

Du hittar vår returprocedur här: Hur kan jag returnera en köpt produkt?

Vad händer sedan?

Om du har begärt ett byte tar vi kontakt med dig för att ordna med bytet.

Var den här artikeln till hjälp?
top
Välj en annan produkt

Jämför

Jämför produkter

Du får inte köpa fler än 3 produkter. Ta bort en produkt innan du lägger till en ny.