Hem>Support> Vanliga frågor
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor>Webbutikshjälp>Returnera en beställning>Retur för byte> Jag har fått en defekt produkt. Vad gör jag nu?

Jag har fått en defekt produkt. Vad gör jag nu?

Se vad du kan göra om produkterna är skadade, defekta eller har något annat problem när de kommer fram. Vi betalar gärna för returen av defekta varor. Se stegen …

Om du får en KitchenAid-produkt som inte fungerar eller är skadad ber vi om ursäkt. Kontakta oss inom 14 kalenderdagar efter leverans för att ordna med ett byte.

Så här fungerar det

Alla defekta eller felaktiga produkter kan rapporteras till KitchenAid genom följande steg: Hur kan jag returnera en köpt produkt??

När vi har fått din returbegäran kontaktar vi dig för att ordna med ett byte så snart som möjligt. Vi ber om ursäkt för besväret.

Var den här artikeln till hjälp?
top
Välj en annan produkt

Jämför

Jämför produkter

Du får inte köpa fler än 3 produkter. Ta bort en produkt innan du lägger till en ny.