Skip the navigation

Vilka produkter kan inte returneras?

Du har kanske bestämt dig för att returnera en produkt till KitchenAid. Ta reda på om det finns produkter som du inte kan returnera till oss. Läs mer här ...

Undrar du om du kan returnera din produkt till oss? Det här är undantagsfallen:

1. Returbegäran mer än 14 dagar efter leverans

Returer mer än 14 kalenderdagar efter det ursprungliga leveransdatumet godkänns inte.

2. Produkter som är ofullständiga eller skadas under transport

Du kan inte få återbetalning om produkten som du returnerar är ofullständig, skadad eller smutsig. Produkter som returneras till KitchenAid måste innehålla produkten, alla tillbehör, instruktioner, garanti etc. i originalförpackningen. Packa ihop produkten noggrant och använd yttre skyddsförpackning vid behov för att skydda den under resan.

3. Personanpassade produkter som tillverkats för dig

Personanpassade produkter, som graverade köksmaskiner, kan inte returneras, eftersom de har gjorts speciellt för dig. Det enda undantaget är för tekniska defekter, enligt garantin. Om du får en personanpassad produkt som inte fungerar som den ska eller som ser skadad ut, se Hur kan jag returnera en köpt produkt?? om returprocessen.

RELATERADE VANLIGA FRÅGOR

Var den här artikeln till hjälp?

yesno