Hem>Support> Vanliga frågor
Hur kan vi hjälpa dig?

Jag fick ingen returetikett. Vad kan jag göra?

Du kanske undrar vad som händer om du inte får någon returetikett. Du bör ha fått en från UPS. Se vad du kan göra …

När du kontaktat KitchenAid för att begära retur ber vi UPS att skicka ett e-postmeddelande till dig.

I e-postmeddelandet från UPS som du får hittar du en 48-timmarslänk för att generera en förifylld, förbetald fraktetikett (så KitchenAid tar hand om kostnaden).

Om du inte får det här e-postmeddelandet bör du först kontrollera din skräppostmapp/papperskorg för att se om det finns där.

Om du fortfarande inte kan hitta det kan du kontakta vår kundtjänst genom att: – skicka e-post till contact.webshop@kitchenaid.com eller – ringa oss på 0080038104026 (det här är ett kostnadsfritt telefonnummer och tjänsten tillhandahålls på ditt lokala språk – öppet måndag till fredag från 8.00 till 17.00).

Var den här artikeln till hjälp?
top
Välj en annan produkt

Jämför

Jämför produkter

Du får inte köpa fler än 3 produkter. Ta bort en produkt innan du lägger till en ny.