Hem>Support> Vanliga frågor
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor>Webbutikshjälp>Frakt och leverans> Var kan jag spåra statusen för min beställning?

Var kan jag spåra statusen för min beställning?

När du har beställt via KitchenAids webbplats kan du följa status för beställningen och leveransen. Här är mer information …

Vi är glada för att du har beställt och uppdaterar dig via e-post på följande sätt:

1) BEKRÄFTELSE: först får du en orderbekräftelse via e-post.
2) LEVERANS: så snart produkten lämnar KitchenAids lager kontaktar vi dig igen och meddelar dig det. Det här e-postmeddelandet innehåller leveransinformation för ditt paket, paketnummer och en hyperlänk för att kunna spåra paketet på fraktföretagets webbplats. På fraktföretagets webbplats hittar du också transportörens kontaktinformation.

UPPDATERINGAR AV MITT KONTO

Status för din beställning med beräknad leveranstid finns även i ”Mitt konto” på vår webbplats. Statusen för din beställning uppdateras regelbundet där. När ditt paket förbereds för leverans får du information via e-post, vi delar även en länk med spårningsdetaljerna på ”Mitt konto”.

Vilka är fördelarna med ”Mitt konto”?

Du måste inte skapa ett ”Mitt konto”(/account/login) på vår webbplats för att beställa men det gör det lättare att:
– Visa alla dina uppgifter – Hitta din beställningshistorik – Spara flera adresser – Beställa snabbt med delvis förifyllda formulär – Hämta din faktura – Följa status för din beställning

Har du inte något ”Mitt konto” än? Skapa ett genom att klicka här.

Var den här artikeln till hjälp?
top
Välj en annan produkt

Jämför

Jämför produkter

Du får inte köpa fler än 3 produkter. Ta bort en produkt innan du lägger till en ny.