Hem>Support> Vanliga frågor
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor>Webbutikshjälp>Frakt och leverans> Kan jag ändra leveransmetod efter att jag har beställt?

Kan jag ändra leveransmetod efter att jag har beställt?

Du kan tyvärr inte ändra leveransmetod efter att du har skickat in din beställning. Se vad du kan göra …

Det går inte att ändra leveransmetod efter att du har slutfört din beställning. Om du har problem kan du kontakta vår kundtjänst så att de kan avbryta din beställning. Därefter kan du göra en ny beställning med den leveransmetod du vill ha.

Så här kontaktar du oss

Du kan kontakta vår kundtjänst via e-post eller genom att ringa 00800 381 04026 (Det här är ett avgiftsfritt nummer och du får service på det lokala språket. Callcentret är öppet från måndag till fredag, kl. 8.00 till 17.00.)

Var den här artikeln till hjälp?
top
Välj en annan produkt

Jämför

Jämför produkter

Du får inte köpa fler än 3 produkter. Ta bort en produkt innan du lägger till en ny.