Hem>Support> Vanliga frågor
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor>Webbutikshjälp>Frakt och leverans> Kan jag fortfarande ändra adress efter att jag har beställt?

Kan jag fortfarande ändra adress efter att jag har beställt?

Har du slutfört beställningen och sedan insett att du behöver ändra fakturaadressen eller leveransadressen? Se vad du kan göra …

Det är inte för sent att ändra en adress om du kontaktar oss direkt efter att du har beställt.

Du kan oftast ändra leverans- eller fakturaadressen på beställningen om du kontaktar vår kundtjänst omedelbart via e-post på contact.webshop@kitchenaid.com eller genom att ringa 00800 381 04026. (Det här är ett avgiftsfritt nummer och du får service på det lokala språket. Callcentret är öppet från måndag till fredag, kl. 8.00 till 17.00.)

Vad händer om paketet redan har skickats?

Om ditt paket redan har skickats (dvs. du har fått en spårningslänk till ditt paket) bör du kontakta leveransföretaget direkt för att se om du kan ändra leveransadressen. Vi skickar vanligtvis med DHL och du hittar deras kontaktuppgifter i det e-postmeddelande du fick om frakten.

Var den här artikeln till hjälp?
top
Välj en annan produkt

Jämför

Jämför produkter

Du får inte köpa fler än 3 produkter. Ta bort en produkt innan du lägger till en ny.