Skip the navigation

Min personliga kod fungerar inte, hur gör jag nu?

Du har kanske fått en rabattkod eller kampanjkupong. Om du har problem med att använda den hittar du våra råd här …

Vid problem med att använda en rabattkod bör du först kontrollera att du matar in den på rätt sätt. När du får en personlig rabatt (till exempel rabattkupongen på 5 % som du får när du börjar prenumerera på KitchenAids nyhetsbrev) behöver du lägga till rabattkoden i korgen för att använda rabatten.

Så här fungerar det

  1. Lägg till den/de produkt(er) du vill köpa, eller den specifika produkt som koden gäller, i korgen.
  2. Gå till kundvagnen och lägg till din speciella rabatt i rutan i det högra hörnet, tryck sedan på ”använd”.
  3. Din kundvagnsöversikt visar nu den tillämpade rabatten och det nya totalbeloppet för kundvagnen.

Du får ett felmeddelande när du matar in rabattkoden?

– Tänk alltid på slutdatum för din rabattkod. Den anges när du får rabattkoden. Om du får ett felmeddelande när du lägger till koden i korgen kan det vara så att rabattkoden inte längre är giltig, då har du tyvärr missat rabatten. – Det kan vara så att du försöker använda rabattkoden på en produkt eller färg där koden inte gäller. – En annan möjlighet är att du försöker kombinera flera onlinekampanjer. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Titta i rabattvillkoren för din personliga rabattkod.

Om du fortfarande inte kan använda kampanjen beklagar vi den frustrerande situationen. Kontakta oss genom att skicka e-post på contact.webshop@kitchenaid.com eller genom att ringa 00800 381 04026. Det är ett avgiftsfritt nummer och tjänsten finns tillgänglig på ditt lokala språk (öppen måndag till fredag kl. 8.00 till 17.00).

RELATERADE VANLIGA FRÅGOR

Var den här artikeln till hjälp?

yesno