Hem>Support> Vanliga frågor
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor>Webbutikshjälp>Köpa och beställa>Problem med min beställning> Min onlinebetalning misslyckades men pengarna har debiterats?

Min onlinebetalning misslyckades men pengarna har debiterats?

Kontakta oss om betalningen för din onlinebeställning misslyckades men pengarna har dragits från ditt konto. Här är mer information …

Om du kan se att pengar har dragits från ditt bankkonto men du inte har fått någon orderbekräftelse bör du INTE försöka beställa på nytt.

Kontakta vår kundtjänst genom att skicka e-post på contact.webshop@kitchenaid.com eller genom att ringa på 00800 381 04026. Det är ett avgiftsfritt nummer och tjänsten finns tillgänglig på ditt lokala språk (måndag till fredag kl. 8.00 till 17.00).

Vi ordnar gärna med din beställning och ser till att du inte felaktigt får betala.

Var den här artikeln till hjälp?
top
Välj en annan produkt

Jämför

Jämför produkter

Du får inte köpa fler än 3 produkter. Ta bort en produkt innan du lägger till en ny.