Hem>Support> Vanliga frågor
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor>Webbutikshjälp>Köpa och beställa>Göra en beställning> Behöver jag ett ”Mitt konto” för att göra en beställning?

Behöver jag ett ”Mitt konto” för att göra en beställning?

Du kanske undrar om du behöver ett konto för att kunna handla en produkt online. Ta reda på mer …

Du kan beställa via KitchenAids webbplats utan att registrera ett ”Mitt konto”. Men det finns fördelar med att ha ett konto, eftersom dina uppgifter då sparas och du inte behöver skriva in dem varje gång du beställer från oss.

Fördelar med att ha ett ”Mitt konto”

Ett konto gör det enklare att: – Visa alla dina uppgifter – Hitta din beställningshistorik – Spara flera adresser – Beställa snabbt med förifyllda formulär – Hämta dina fakturor – Följa status för din beställning

Om du inte har ett ”Mitt konto” än kan du registrera ett genom att välja kundikonen högst upp till höger eller i kassan.

Var den här artikeln till hjälp?
top
Välj en annan produkt

Jämför

Jämför produkter

Du får inte köpa fler än 3 produkter. Ta bort en produkt innan du lägger till en ny.